דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


משחקי בנות 

מאת    [ 28/06/2013 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 5852 פעמים ]

משחקי בנות הם להיט היסטרי בשנים האחרונות ונחשבים לאחד מהבילויים היותר אהודים על בנות בטווח גילאי 5-12. תחום משחקי הבנות מתפתח במהירות מסחררת, וכיום ניתן למצוא משחקי בנות מגוונים בשלל תחומים, המציעים תעסוקה חיובית ומהנה לנשים הקטנות הגדלות בכל בית וכמהות "להרגיש גדולות".

משחקי הלבשת בובות

משחקי הלבשת בובות הם משחקי הבנות האהובים ביותר על הבנות המשחקות, בהם הן מוזמנות לתת דרור לכל חלומותיהן וביטוי לנטיותיהן האסטטיות. מבחר הבובות הקיים ברשת הינו עצום, ומציע הלבשת בובות לשלל אירועים מגוונים, ממסיבות, הופעות, וחתונות ועד ליציאה לחוף או סתם לבית הספר. חלק ממשחקי ההלבשה מציעים הלבשת בובות מפורסמות, כמו ברבי, בראץ ווינקס, וחלקן אף פונה לקהל היעד הצעיר יותר ומציע הלבשת דמומיות דיסני או בובות ברבי. המשחקות מוזמנות להלביש את הבובות בכל סטייל שאהוב עליהן ובכל סגנון, מקז'ואל, ספורטיבי וקליל ועד לאלגנטי, נוצץ ואפילו מחויט. הכל בהתאם לאירוע אליו "יוצאת" הבובה התורנית ובהתאם לחשק הרגעי של המשחקת. משחקי בנות רבים מאפשרים בחירה במגוון אביזרים משלימי הופעה כמו כובעים, צעיפים, תיקים ואפילו תכשיטים, להנאה מושלמת.

משחקי איפור

משחקי איפור נחשבים לפופולאריים ביותר, בעיקר בשכבת המשחקות היותר בוגרת, ומציעים לבנות עולם קסום של צבעים וטקסטורות, שהוא כל כולו בשליטתן הבלעדית. צלליות צבעוניות, מייק אפ בשלל גוונים, סמקים, מסקרות ומה לא. הכל עומד לרשותה של המאפרת הצעירה, ושרביט הקסם נתון רק בידיה. מעבר לפאן המוחלט שבמשחקי האיפור, הם בעלי ערך מוסף נלווה, שכן רבים ממשחקי האיפור כוללים שלבים כמו ניקוי פנים, מריחת מסיכה מזינה ועוד שלבים ה"תורמים" להזנת עורה של הבובה, ועל הדרך, מטמיעים במשחקת את ההכרה בערך טיפוח העור כבסיס לאיפור מושלם.

משחקי עיצוב שיער וציפורניים

אהבתן הנצחית של הבנות לשיער ולציפורניים מהווה מקור בלתי נדלה למגוון משחקים בהן נדרשת המעצבת הצעירה לבחור את צבע הלק של הבובה, להתאים לו מדבקות ציפורניים יפות, ואפילו טבעת מעוצבת, ובקיצור – להיות מניקוריסטית ליום אחד או יותר. כמו כן, קיימים ברשת משחקי בנות רבים המאפשרים לבנות לבטא את כישוריהן העיצוביים ולבחור לבובות תסרוקות שונות ועיצובי שיער מגוונים המתאימים להופעתה הכללית של הבובה והופכים אותה למושלמת.

משחקי בישול

משחקי הבישול נחשבים אף הם לפופולאריים יחסית, כיוון שגם העיסוק בקולינריה נחשב לצורך נשי בהחלט. משחקי הבישול מאפשרים לבנות לבשל תבשילי עוף ובשר, להכין לזניות מגרות, עוגות ויטרינה, פיצות, מאכלי גורמה, גלידות, פשטידות ועוד אין סוף אפשרויות, כשהן מפתחות את כישורי הקולינריה והעיצוב שלהן.

משחקי טיפול בתינוקות

לקטנטנות המשחקות כל היום מול המחשב, ממש כמו גדולות, מוצעים משחקי טיפול בתינוקות שהגדולות יותר לא יעיפו לעברם מבט, אך הקטנות ימצאו בהם עניין רב וביטוי מושלם לנטיותיהן ה"אימהיות", האופייניות מאוד לגיל.

מנהל את אינדקס משחקי בנות הגדול בישראל.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב